رویدادها آرشیو خبر ها
اخبار کوتاه باشگاه یوونتوس

اخبار کوتاه باشگاه یوونتوس

یوونتوسی ها آرام آرام خود را به تمرینات تیم اضافه می کنند و حالا الگری دوباره تمرینات گروهی را اغاز کرده و منتظر بازیکنان ملی پوش خود برای ادامه ی رقابت های سری آ بعد از پایان جام جهانی می باشد.

 

ربیو:

 

این بازیکن علاقه ی زیادی به حضور در لیگ برتر انگلیس دارد و یوونتوس نیز با پیشنهاد دستمزد 10 میلیون یورویی او موافقت نکرده است. با این وجود گقته می شود احتمال ترک تورین در پایان فصل بسیار زیاد است.

 

ولاهوویچ:

 

باشگاه آرسنال علاقه ی خود را به خرید دوشان ولاهوویچ ستاره ی صرب باشگاه یوونتوس ابراز داشته و شرایط او را از یووه سوال کرده است.

 

فاجولی ― میرتی:

 

مدیران یوونتوس در اندیشه حفظ این دو بازیکن در ترکیب اصلی یووه هستند و می خواهند به پیشنهادات رسیده برای آنها پاسخ منفی دهند.

 

دی ماریا:

 

مصدومیت دی ماریا در تیم ملی آرژانتین برطرف شده و او می تواند در بازی بعدی بازی کند.

 

پاردس:

 

یوونتوس تا این لحظه هیچ تصمیمی برای دائمی کردن قرارداد این بازیکن ندارد.

 

سهام یوونتوس:

 

سهام یوونتوس همچنان در بورس اوراق بهادار سقوط می کند. سهام این تیم سیاه و سفید امروز با افت 3.52 درصدی بسته شد، سهمی که پایین ترین سهم را از جولای 2016 نشان می دهد.، سهام یوونتوس حدود 13 درصد از ارزش خود را در بورس از دست داد.

 

شزنی:

 

یوونتوس در مورد جانشین شزنی هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ولی مدیران یووه در حال بررسی نام های پیشنهادی از سوی الگری هستند.

 

الساندرو کاستاکورتا در اسکای اسپورت در مورد وضعیت یوونتوس گفت:

 

الگری کار بسیار دشواری دارد ولی شخصیتی دارد که می تواند یوونتوس را به موفقیت و حتی قهرمانی در سری آ ایتالیا برساند.

 

ماروتا:

 

یوونتوس در اندیشه ی بازگشت دوباره ی ماروتا برای برگشت به پست مدیریتی می باشد و به نظر می رسد او نیز مایل به این کار و فعالیت دوباره در یووه باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: